Super goed weekend voor HV Angeren!

Sportief gezien hebben we dit weekend misschien niet allemaal het maximale resultaat behaald, maar als vereniging hebben we een (financieel) super weekend gehad. Het resultaat van de Grote Clubactie, de verkoop van de amaryllissen en de verkoop van de erwtensoep hebben allemaal uitstekend bijgedragen aan het spekken van de clubkas. Vooral de verkoop van de amaryllissen is buitengewoon goed verlopen. Dank aan de A en de C-jeugd voor hun inzet hiervoor! Ook de verkoop van de erwtensoep tijdens ‘Huissen bij Kaarslicht’ en de voorverkoop ervan zijn prima verlopen. Van de 150 liter soep is het grootste gedeelte verkocht. We hebben nog wat liters in de vriezer voor de late fijnproevers/bestellers! Ook de riefkoeken zijn er allemaal doorheen gegaan.

Kortom, iedereen bedankt voor de inzet in het afgelopen weekend.

Bestuur HV Angeren

Sorry, the comment form is closed at this time.