Gezocht: trainer-coach meiden A-jeugd

Artikel vr 8 mei 2015 Gemeente Nieuws
 ANGEREN – Handbalvereniging Angeren is voor komende seizoen ( 2015-2016) op zoek naar een trainer-coach voor haar meiden A-jeugd. De A-jeugd valt in de leeftijdscategorie van zestien tot achttien jaar.

De meiden trainen twee keer in de week en spelen op zaterdagavond of zondag haar wedstrijden. De trainingsavonden zijn op dinsdag- en op donderdag avond in Bemmel.

Handbalvereniging Angeren is een vereniging met ongeveer 160 leden. De vereniging is ingedeeld in een heren en dames recreanten groep, een dames team en diverse meiden jeugdteams in alle leeftijdscategorieën. De leden komen uit alle kernen van de gemeente Lingewaard.

“Heb je de kennis, kunde, motivatie en interesse om deze meiden komend seizoen te gaan trainen en coachen, meld je dan aan door het sturen van je cv met je motivatie aan info@hvangeren.nl”, aldus verzoekt het bestuur HV Angeren.