Rabobank Clubkas Campagne HANDBALVERENIGING ANGEREN

In navolging op de succesvolle campagne van de afgelopen jaren organiseert de Rabobank Oost Betuwe ook dit jaar weer de Rabo Clubkas Campagne.

Dit initiatief vanuit de Rabobank is voor de deelnemende verenigingen een mogelijkheid om een extra centje te verwerven voor de Clubkas. De leden van de Rabobank kunnen ook dit jaar weer hun steun aan de verenigingen kenbaar maken. De Rabobank stuurt haar leden een brief met daarin de te volgen procedure om de stemmen uit te kunnen brengen. Elke stem levert in ieder geval, voor de betreffende vereniging, een geldbedrag op. Hoe hoog dat bedrag is hangt af van het totaal aantal uitgebrachte stemmen.

De Rabobank stelt voor dit jaar 75.000 euro ter beschikking, welke verdeeld kan worden onder de deelnemende vereniging.

U kunt van woensdag 13 maart t/m woensdag 27 maart, als lid van de Rabobank, u stem(men) uitbrengen. En natuurlijk hopen wij als HANDBALVERENIGING ANGEREN, dat u twee ( max. per vereniging) voorkeursstemmen uitbrengt op onze vereniging. Een actieve vereniging die de geldelijke bijdrage goed kan gebruiken om haar activiteiten ook in de toekomst voort te kunnen blijven zetten.

Dus: Breng uw stem(men) uit op Handbalvereniging Angeren!

Namens alle leden van Handbalvereniging Angeren, alvast bedankt!

Post A Comment