Handballen doen we met z’n allen!!

Beste leden en, ouders van leden,

Als een relatief kleine vereniging bieden we al bijna 50 jaar de mogelijkheid om te handballen aan jong en oud. Voor alle leden is er gelegenheid om in het seizoen elke week te kunnen trainen en wedstrijden te spelen. Echter voor het komende seizoen wordt het vanuit organisatorisch oogpunt nog wel een uitdaging. Bestuurlijk raken we namelijk zwaar onderbezet. Door het feit dat Danielle gaat handballen bij OBW, Lieke de website nog wel blijft beheren, maar zich terugtrekt als bestuurslid en Tessa die binnenkort terugkomt van haar studieopdracht in Canada en nog niet weet waar ze gaat afstuderen, houden we nog twee personen over. Voor wat betreft  de kaderbezetting bij de teams voor komende seizoen zitten we nog met veel onbezette plaatsen, waardoor de trainingen en de begeleiding van verschillende teams nog niet uitgevoerd kan worden.

Op bestuurlijk niveau kunnen we dan ook niet verder als er geen aanvulling komt. De taken die er liggen komen nu op te weinig schouders te liggen, waardoor we het niet naar behoren kunnen organiseren en daar passen de nog zittende bestuursleden voor.

Daarnaast kunnen we gezien de huidige bezettingssituatie bij de verschillende teams het komende seizoen ook niet op een verantwoorde wijze starten. Het trainen, coachen en begeleiden zal voor verschillende teams, op een van deze vlakken, nog geregeld moeten worden.

Kortom, deze situatie is zeer zorgelijk en geeft geen goed gevoel in de voorbereidingen naar het komende seizoen.

Daarom sturen we u ( leden en ouders van onze leden) als bestuur nu deze NOODoproep om u aan te melden, ofwel als bestuurslid of wel als kaderlid om het handballen binnen HV Angeren te kunnen continueren! Binnen het bestuur zijn diverse taken te vervullen en er kan in overleg besproken worden wat het beste bij u past. Ook het vervullen van een kaderlid functie is in overleg, naar wens, in te vullen.

Kortom, meldt u z.s.m. aan om het handballen bij HV Angeren voor het komende seizoen te kunnen behouden! Dit kunt u doen door contact op te nemen met Gerard Rasing ( 06-18114283) of Ellie Weijde ( 06-29567680)

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van HV Angeren.