Gezocht: Trainer-Coach meiden A-jeugd

Handbalvereniging Angeren is voor komende seizoen ( 2015 – 2016) op zoek naar een trainer-coach voor haar meiden A-jeugd. De A-jeugd valt in de leeftijdscategorie van 16 t/m 18 jaar. De meiden trainen twee keer in de week en spelen op zaterdagavond of zondag haar wedstrijden. De trainingsavonden zijn op dinsdag- en donderdagavond in Bemmel. Momenteel komen ze uit in de 2e klasse.

Handbalvereniging Angeren is een vereniging met ongeveer 160 leden. De vereniging is ingedeeld in een heren en dames recreanten groep, een dames team en diverse meiden jeugdteams in  alle leeftijdscategorieën.  De leden komen uit alle kernen van de  gemeente Lingewaard.

Heb je de kennis, kunde , motivatie en interesse om deze meiden komend seizoen te gaan trainen en coachen, meldt je dan aan door het sturen van je CV  aan  info@hvangeren.nl.

Mocht je vooraf nog vragen hebben, dan kun je altijd even bellen met,

Dhr G. Rasing, tel 06-18114283.