Erwtensoep in de voorverkoop!

We gaan al weer naar het einde van het jaar toe. Een koude winterperiode staat weer voor de deur. Een periode waarin tijdens het eten vaak erwtensoep op het menu staat. Dit kan ook dit jaar weer een uitzonderlijk heerlijke soep zijn.
 Zoals de meesten van jullie nog wel kunnen herinneren hebben we in december 2013, namens de Handbalvereniging Angeren heerlijke zelfgemaakte erwtensoep gemaakt en verkocht tijdens “Huissen bij kaarslicht”. Door de vele positieve reacties op deze smaakvolle erwtensoep, gaan we dat ook dit jaar weer doen. Naast het feit dat de smaak van de goed gevulde erwtensoep erg goed gewaardeerd wordt, is het uiteraard ook goed voor de clubkas.
We willen jullie dan ook in de gelegenheid stellen om de erwtensoep alvast van tevoren te bestellen. De soep zal dan in het weekend van 13-14 december thuis worden afgeleverd. We gaan de soep in de week voorafgaand aan “Huissen bij kaarslicht” maken waarna we ze per liter gaan invriezen.

U kunt de soep bestellen door een E-mail te sturen ( liefst voor 6 december) naar g.rasing8@upcmail.nl met daarin vermeld:

– Naam

– Adres

– Hoeveel liter U wil bestellen

De prijs voor één liter heerlijke goed gevulde erwtensoep is €6,50.

Uiteraard kunt u tijdens “Huissen bij kaarslicht” op zaterdag 13 december alvast een kopje soep komen proeven.

Namens HV Angeren alvast bedankt voor uw bestelling.

De (handbal) Koks

front

Sorry, the comment form is closed at this time.