Dames recreanten met twee teams de competitie in!

10 jaar geleden is HV Angeren gestart met een dames recreanten team. Nog steeds is een flink aantal dames actief tijdens de nu hetende midweekcompetitie. Elke donderdagavond wordt er enthousiast getraind in sporthal ‘De Heister’ in Bemmel. Daar spelen we ook onze thuiswedstrijden. De uitwedstrijden worden op de trainingsavonden van de tegenpartij gespeeld. Het seizoen start in september en duurt tot ongeveer half april.

Het huidige team bestaat uit 15 dames afkomstig uit Lingewaard en omstreken. Omdat het team zo groot is geworden, hebben we besloten om met twee teams de competitie in te gaan. Daardoor kan iedereen voldoende wedstrijden spelen. Ook krijgen wij daardoor de mogelijkheid om extra dames toe te voegen aan ons team.

Heb jij zin om ons team te komen versterken? Neem dan gerust contact op met Marieke Hegeman: h.hegeman78@upcmail.nl

Marieke Hegeman

Dames recreanten

Sorry, the comment form is closed at this time.