Het is weer zover: VOORVERKOOP ERWTENSOEP!!

Beste Leden en belangstellenden,

De koude winterperiode staat er weer aan te komen. De tijd van de boerenkool en de erwtensoep.

Het is inmiddels al een traditie geworden dat we als HVA deelnemen aan Huissen bij kaarslicht met de heerlijke, eigen gemaakte erwtensoep. De positieve reacties op de smaakvolle, goed gevulde winterkost zijn voor ons aanleiding om ook dit jaar onze kookkunsten weer op te pakken. Het is tenslotte ook goed voor de clubkas van HVA.

We bieden de erwtensoep naast Huissen bij kaarslicht op 12 december ook weer aan in literverpakkingen, die we bij u thuis kunnen bezorgen.

De prijs voor een liter goed gevulde erwtensoep bedraagt 6 euro ( waarmee u de vereniging mede ondersteunt)

Mocht u interesse hebben in de eigen gemaakte erwtensoep in literverpakking ( bevroren aangeleverd) stuur dan een E-mail naar info@hvangeren.nl met daarin vermeld: uw naam, adres en hoeveel liter u wenst te ontvangen.

We gaan de erwtensoep vanaf 21 november bereiden, dus vanaf dat moment kunnen we de soep bij uw aanleveren.

Alvast bedankt voor uw bestelling en eet smakelijk!

Namens HV Angeren

De koks