Grote Club Actie

Grote Club Actie Aankondiging Grote Club Actie

Op zaterdag 14 september gaat de Grote Club Actie weer van start!
Deze actie is onder velen van jullie wel bekend.

Ook HV Angeren doet dit jaar weer mee. Het geld dat hiermee binnenkomt wordt gebruikt voor de algemene middelen en is hard nodig!!!

We hebben dit jaar gekozen voor verkoop via automatische machtiging. In één boekje zitten 23 “loten”.
De kopers vullen naam, adres en bankgegevens in en ondertekenen hun “lot”. Het bedrag voor het aantal gekochte loten zal dan automatisch worden afgeschreven en de koper krijgt het lotnummer vermeld op het bankafschrift.
Leden hoeven hierdoor niet met geld over straat en ze hoeven ook maar één keer langs de deur.

De lotenboekjes zijn of worden deze week verspreid onder de leden!
Lever je volle boekjes (voorzien van je naam!!) weer zo snel mogelijk in bij je coach.
Via de mail hebben we alle jeugdleden geïnformeerd over de actie die we aan deze verkoop gekoppeld hebben.

Wij wensen iedereen heel veel succes met de verkoop.

Alvast onze hartelijke dank voor jullie inzet.

Bestuur HV Angeren

Tags: