Ondersteunt u HV Angeren ook? Word lid van de HVA Jubileumclub van 50!

In 2017 bestaat Handbalvereniging Angeren  50 jaar! Een fraai jubileum waar we trots op kunnen zijn.

De handbalsport heeft in Angeren altijd een voorname plaats ingevuld in het sportaanbod. HV Angeren bood en biedt nu nog steeds aan vele kinderen en volwassenen de mogelijkheid om wekelijks te kunnen handballen, zowel in competitieverband als recreatief.

We zijn een vereniging met een ledenaantal van ongeveer 130 leden, waarvan ongeveer 90 jeugdleden en 40 seniorenleden.  Dat we inmiddels een bredere doelgroep bereiken blijkt wel uit het feit dat we leden hebben uit alle kernen van Gemeente Lingewaard. Wekelijks worden er competitiewedstrijden gespeeld, waarbij we onze thuiswedstrijden spelen in sporthal Walburgen in Gendt.

We zijn als vereniging continue op zoek naar mogelijkheden om de handbalsport nog nadrukkelijker onder de aandacht te brengen binnen de Lingewaardse gemeenschap. Dat de nadruk daarbij op de jeugd ligt mag duidelijk zijn, want wie de jeugd heeft, heeft nog altijd de toekomst.

Om de handbalsport verder te promoten en HV Angeren te steunen bij het organiseren van diverse handbalactiviteiten kunt u met een eenmalige jubileum bijdrage de club financieel ondersteunen. De opbrengst geeft de club extra mogelijkheden om het handballen bij meerdere leeftijdscategorieën aan te bieden en het jubileumjaar een extra impuls te geven.

Door eenmalig een bedrag van  50 euro te doneren steunt u Handbalvereniging Angeren in haar activiteiten en wordt u lid van de HVA jubileumclub van  50!

De HVA jubileumclub zal worden vermeld op onze website: www.hvangeren.nl

Namens het bestuur en al onze ( potentiele) leden danken wij u hartelijk voor uw bijdrage. U kunt het ingevulde formulier afgeven bij een van de bestuursleden van HV Angeren of u download hem van de website, vult hem in, ondertekent de brief, scant hem in en stuurt hem naar info@hvangeren.nl.

Klik op download om het formulier te downloaden.

[wpdm_package id=’3384′]