Jaarvergadering: Is er nog toekomst voor HV Angeren?

Beste leden en ouders van leden,

Op maandag 19 september as wordt de jaarvergadering van onze handbalvereniging gehouden. De vergadering begint om 19.00 uur en vindt plaats in het Dorpshuis in Angeren. De agenda tref je hierbij aan.

Naast de gebruikelijk onderwerpen willen we met jullie praten over de toekomst van HV Angeren. Door teruglopende leden aantallen, het chronisch gebrek aan kaderleden en openstaande vacatures voor training, bestuur ect vragen wij ons af of er na dit seizoen nog toekomst is voor onze vereniging. Over deze vraag willen wij op de 19e september graag met jullie in gesprek gaan.

Wij nodigen je dan ook van harte uit om op deze avond aanwezig te zijn. Gelet op het onderwerp en de urgentie rekenen wij op een grote opkomst!

Tot de 19e!

Vriendelijke groet,

Het bestuur van HV Angeren.

[wpdm_package id=’3596′]

[wpdm_package id=’3594′]